Otázka:Ako sa o stav môjho položky?Odpoveď:Vážený klient,Budeme pozorne skontrolujte kvalitu a používať účinný spôsob, ako chrániť ich pred balenie vašej objednávky.Prosím, neváhajte kúpiť!Otázka:Keď budete loď z môjho položky?Odpoveď:Vážený klient,Normálne tovar vám bude lode von do 48 hodín v pracovných dňoch.Ak na sklade,položka bude loď sa v priebehu 3-5 dní.Otázka:Ako dlho bude trvať na moju objednávku doručiť?Odpoveď:Vážený klient,nasledujúci obrázok ukazuje normálne tranzitný čas,niekedy dodacia lehota bude dlhšia ako normálne počas dovolenky alebo hrozné počasie.Ak ste nedostali vašu položky do 60 dní ( Brazília 90 dní ),prosím kontaktujte nás,my vám plnú náhradu alebo odoslať novú vám po potvrdení z Číny a cieľovej krajiny Post.Otázka:Ako môžem sledovať môj balík?Odpoveď:Vážený klient,budete získať sledovacie číslo potom, čo sme loď sa vaše položky,sa po 1-2 dni,prihláste sa k vašej objednávky zozname,vyhľadajte vaše objednávky a kliknite na "Sledovanie", Môžete nájsť logistické informácie,ako aj sledovacie číslo.Alebo môžete zadať sledovacie číslo na webových stránkach, ktoré poskytujeme potom, čo expedície vaše položky.