Prečo je cena nižšia ako v iných predajcov?máme vlastnú továreň, cena dostanete je výrobcom na priamy predaj,Malé zisky a rýchlo sa vracia našej podnikateľskej filozofie;
Záruka 1---Úplne Ako Brilantná Ako Vyťažené Diamantové, Test Pozitívny Záruka 2---Najvyššia Kvalita Pevné 18K Biele Zlato nezmizne Alebo Lesk Záruka 3---Plnú Náhradu & Zadarmo Priznania, Ak Nie je Dosť Dobré, Kvalitné
Štát/kuriérom
E-balenie
EMS
FEDEX
DHL
Spojené Štáty
6~10
6~19
4~13
3~10
Austrália
5~16
4~18
3~14
Spojené Kráľovstvo
7~20
4~15
2~10
Kanada
HK POST AIR MAIL 15~30;
8~19
4~13
3~11
Brazília
17~43
6~18
5~18
Ruská Federácia
10~24
6~16
4-10
Francúzsko
6~17
5~14
3~11
ostatné
6~17
6~18
5~18
Máme loď pondelok a sobotu vrátane sviatkov.Prosím, pošlite nám e-mail PRED platby v prípade, ak si želáte zmeniť adresu doručenia.
B.Dodacia lehota počas prázdnin (Vianoce, Čínsky Nový Rok, atď.), by mohli byť dlhšie, než je obvyklé čas.Prosím pridať ďalšie 5-10 dní ako odkladu.
C. Sme zvyčajne vyhlásiť váš tovar ako Šperky na obchodnú faktúru, alebo Colné vyhlásenie.A my sa vždy snaží pomôcť znížiť akékoľvek DPH alebo DPH alebo iných dovozné dane.
D. Ale nemôžeme sľúbiť žiadne daňové zaťaženie spôsobené,Ktoré by závisieť od politiky svojho Colného
Akceptujeme návrat z akéhokoľvek dôvodu po 15 dní od vás prijímať položky.
B. sľubujeme, vrátenie alebo výmena keď nie ste spokojní s tým, keď ho dostanete.
C. Sme akceptovať vrátenie poštovné v prípade náhradného potrebné alebo vrátenie požiadané;
( v iných obchodoch, kupujúci majú prijať poštovné a reshipping poplatkov )
v prípade, že ste dostali nesprávnu položku, tovar musí byť vrátený v jej pôvodnom a nevyužité stave a musí byť aj v pôvodnom box a balenie.
D.Pri každom kroku boli prijaté opatrenia na zabezpečenie toho, aby sme loď z správnu položku, tam bude príležitosť, keď dostanete položky, ktoré sú odlišné od popis.V takom prípade vás prosíme, aby ste nás kontaktovať hneď, tak môžeme nápravu situácie.Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá hodnota vášho podnikania.
1 .Predávame tovar za veľkoobchodné ceny a ponúknuť najlepšie služby pre vás.Tak pls opustiť Pozitívnu spätnú väzbu, ak u sú spokojní po dostali našu položky.
2. Prosím, len sa na nás obrátiť prostredníctvom e-mailu alebo Trademanager.Náš tím služieb zákazníkom je tam reagovať na všetky vaše požiadavky.
3. Sme odpovedať na všetky e-maily a všetky správy do 24 hodín